עורך דין נדל"ן

עו"ד נדלן

עסקאות נדל"ן הן עסקאות בעלות שווי כספי גבוה מאד ולכן חשוב מאד שיהיה לצידם של המוכר והקונה עו"ד נדלן, בין אם זה עורך דין אחד שמסייע לשניהם ובין אם לכל אחד מהם יש עורך דין משלו. צריך לנהל משא ומתן, לבחון אזהרות או סטטוסים דרך מוסדות המדינה הרשמיים וכמובן להבין כל סעיף וסעיף בחוזה המדובר. לשם כל אלה צריך עורך דין צמוד שיידע בדיוק איך הכי נכון להתנהל ומה צריך לקרות בכל שלב ושלב. רק בדרך זו העסקה תצא לפועל בצורה נכונה, חלקה וכמובן מוסדרת וחוקית. המשמעות של היעדר עורך דין היא כספים מיותרים שעלולים לשלם.

מתי צריך לשכור את השירותים של עו"ד נדלן?

כאמור, עסקאות נדל"ן הן עסקאות שיש להן חשיבות מיוחדת וגם משמעות רצינית. היעדר עורך דין בתהליך עלול לגרום לכך שהלקוח, ללא קשר האם הוא המוכר או הקונה, לא בהכרח יבין את הסיטואציה או יידע איך עליו לנהוג. עו"ד נדלן יידע לכוון אותו ולהנחות, לבדוק נושאים או מידע דרך מוסדות המדינה (כמו למשל דרך רשות מקרקעי ישראל), ינהל משא ומתן בנוגע למחיר של הנכס שעל הפרק וכמובן יהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך של ניסוח ההסכם שעליו יחתמו שני הצדדים. עורך הדין יסביר ללקוח שלו את המשמעות של כל סעיף ויסיר מההסכם סעיפים שאינם רלוונטיים.

מה המשמעות של התקדמות בעסקה ללא עורך דין?

מכיוון שלאנשים ממוצעים אין את הידע המעמיק הנדרש בנושאי הנדל"ן המורכבים – עליהם לדאוג שיהיה לצידם מי שמכיר התחום לעומק ויידע לסייע להם. אפשר לומר ששירותים של עורכי דין דומים לשירותים של כל איש מקצוע אחר שאותו אדם יזמין כדי לבצע עבודה, שכן אין הוא יודע בעצמו מה או איך לעשות אותה. עו"ד נדלן יכול לחסוך ללקוחות שלו הרבה כסף כאשר ילווה אותם ויהיה שותף לכל שלב ושלב בתהליך המשא ומתן והחתימה.

מחפשים עורך דין שעוסק בנדל"ן? פנו למשרד עו"ד שניידר נימני ושות' וקבלו שירות המבוסס על ניסיון רב בתחום ומוניטין מעולים.

עורך דין נדלן מומלץ

במעגלים החברתיים או המשפחתיים של כל אחד תמיד יש את מי שעובר דירה, מוכר או קונה בית. מכאן שאם מחפשים עורך דין נדלן מומלץ חשוב קודם כל לפנות לאנשים שמכירים והסתייעו בתקופה האחרונה בשירותיו של עורך דין כזה ולבקש מהם את חוות הדעת שלהם בנוגע לשירות. הם יוכלו גם להמליץ על עורך הדין שליווה אותם וגם לספק אי אילו תובנות חשובות בנוגע לתהליך עצמו – למה לשים לב, איך לבחור את עורך הדין, באילו מכשולים הם נתקלו ואיך התגברו עליהם וכל טיפ נוסף שיהיה להם. חשוב עוד יותר להבין שלא מומלץ להיכנס לעסקת נדל"ן ללא עורך דין צמוד.

מתי עורך דין נדלן מומלץ צריך להיות חלק מליווי עסקה?

בכל פעם שיש על הפרק עסקת נדל"ן חייב להיות בתמונה גם עורך דין נדלן מומלץ – בצד של מי שמוכר דירה, בצד של מי שקונה, בצד של השוכרים או בצמוד למי ששוקל להצטרף לקבוצת רכישה של פרויקט זה או אחר. יש הרבה מה לדעת על דיני נדל"ן ורק עורכי דין שעוסקים בתחום יוכלו גם לדעת הכל וגם לסייע ללקוחות שלהם, לייצג אותם, לנהל בשמן משא ומתן וכך להגיע לתנאים הטובים והמתאימים ביותר לשני הצדדים. עורך הדין גם יידע לנסח הסכמים משמעותיים של העברת בעלות על נכסים בעלות של מיליוני שקלים.

לא מתעסקים עם נדל"ן ללא עורך דין

גם כאשר שופטים אנשים לכף זכות אי אפשר שלא לקחת בחשבון שקל לנצל אדם שאין לו ידע משמעותי בנושא חשוב כמו נדל"ן. למה לקחת את הסיכון שהצד השני ינצל את תום הלב וחוסר הידע? הדבר הנכון הוא לשכור את השירותים של עורך דין נדלן מומלץ שיהיה צמוד ללקוח וכך הוא לא יהיה לבד במערכה. יהיה לצידו מי שמכיר את התחום ובקיא בו, מכיר את דרך הניסוח של חוזים ויגן על האינטרסים של הלקוח שלו.

מחפשים המלצה על עורכי דין שעוסקים בנדל"ן? צרו קשר עם משרד עו"ד שניידר נימני ושות' וקבלו את הליווי האישי הדרוש לכם.

.

עורך דין בתחום הנדל"ן

עולם הנדל"ן הוא לא רק מכירה, קנייה או השכרה של דירות אלא הרבה יותר מזה ומכיוון שבכל מקרה תמיד יהיה מדובר גם בסכומי כסף גדולים במיוחד שיהיו מעורבים בעניין – הרי שחשוב מאד שלכל אחד מהצדדים יהיה עורך דין שייצג אותו. בהחלט יכול להיות זה עורך דין בתחום הנדל"ן שייצג את שני הצדדים וכך יסייע להם לחסוך בהוצאות. עורך הדין חייב להיות שותף מלא לכל התהליך על מנת להגן על האינטרסים של הלקוחות שלו וכדי לוודא שאכן העסקה שעומדת לצאת לפועל היא עסקה חוקית, כשרה וכזאת שאפשר לבצע אותה ללא כל בעיה או עיכוב.

איך בוחרים עורך דין בתחום הנדל"ן?

דיני נדל"ן נחשבים לדיני סבוכים וכאלה שאין זה פשוט להבין אותם לעומק כדי להיות מיוצגים בצורה עצמאית במהלך משא ומתן על דירה, בית או כל נכס אחר. יש גם נושאים מורכבים יותר כמו נדל"ן עסקי או מסחרי וללא ספק עורך דין בתחום הנדל"ן הוא איש המקצוע שחייב לקחת חלק בתהליך ולסייע לצדדים להבין בדיוק מה מצופה מהם ואיך התהליך אמור להתבצע. עורך הדין ייקח חלק מהותי בניסוח ההסכם, בבחירת הסעיפים שאמורים להופיע בו וכמובן בהשמטת סעיפים שעלולים להיות לא רלוונטי ולהשפיע על המחיר שהלקוח שלו ישלם בסופו של דבר בעסקה.

לא נכנסים לבד לעסקת נדל"ן

חשוב להבין שההמלצה הגורפת והחד משמעית להיעזר בשירותיו של עורך דין בתחום הנדל"ן נובעת מסכומי הכסף הגבוהים שאף אחד לא רוצה להיפגע בגינם. כל אחד מהצדדים רוצה לשלם כמה שהוא צריך או אמור ולא יותר מכך. תהיה זו עוגמת נפש לגלות שהתהליך לא התקדם על פי המצופה וכל זה בהחלט יכול להיחסך כאשר יהיה בתמונה עורך דין מנוסה שמכיר את התחום, בקיא בו וכזה שליווה לא מעט תהליכים דומים. זה מה שיבטיח ללקוח שהוא יכול להיות רגוע.

עם עורכי הדין של משרד שניידר נימני ושות' אתם יכולים לישון בשקט ולדעת שאתם בידיים טובות ומקצועיות בנושאי הנדל"ן השונים.

משרד עו"ד נדל"ן

דיני נדל"ן הם תחום רכב ומורכב בעולם המשפט ועריכת הדין ואין מדובר בנושא קטן או פעוט. משרד עו"ד נדל"ן יהיה משרד שדיני הנדל"ן מהווים חלק משמעותי מהעבודה של עורכי הדין ומהמקרים שבהם הם עוסקים. משרד זה יכול להיות לעזר רב לסוגים שונים של לקוחות – אנשים פרטיים שמוכרים או קונים דירות, אנשים פרטיים שמעוניינים לחתום על חוזה השכרת דירה עם שוכרים חדשים, אנשי עסקים או כאלה שמתעניינים בנכסים שקשורים למסחר ותעשייה ועוד. יש הרבה מה לדעת על תחום הנדל"ן, בעיקר שכל עסקה שכזאת בדרך כלל מערבת בתוכה גם סכומי כסף גבוהים במיוחד.

מתי צריך לפנות לשירותיו של משרד עו"ד נדל"ן?

כאשר פונים אל משרד עו"ד נדל"ן אפשר להיות בטוחים שכל עורך דין יהיה בקיא בנושאים שקשורים לנדל"ן כך שעל פי סוג העניין שעל הפרק אפשר יהיה לקבל את המענה הדרוש והמתאים. לא כל עורך דין ולא כל משרד מציעים ליווי בעת עסקאות נדל"ן ולכן יש חשיבות לפנייה רק אל מי שעוסק בתחום המורכב הזה על בסיס שוטף וקבוע. החוקים והתקנות סבוכים, יש את הנושא של ניהול משא ומתן, ניסוח ועריכה של חוזים והסכמים ויש את עניין המיסוי הייחודי לתחום הנדל"ן והמקרקעין. רק עורך דין שמכיר את התחום על בוריו יוכל להציע שירותים ברמה גבוהה ללקוחות שלו.

החשיבות של קבלת שירות מקצועי ברמה גבוהה

במידה ויש מי מהמעגלים החברתיים שעבר תהליך של מכירה, קנייה או שכירות של דירה או בית מומלץ לשמוע ממנו תובנות אודות התהליך וטיפים שיהיו קשורים לבחירת משרד עו"ד נדל"ן שילווה בתהליך. בתחום זה יש חשיבות גבוהה גם לידע מעמיק ונרחב בתחום וגם לניסיון רב ככל האפשר, מה שיבטיח שעורכי הדין שיטפלו בנושא הספציפי יידעו בדיוק איך לגשת אליו ואיך יהיה הכי נכון לטפל בכל מקרה ומקרה.

משרד עו"ד שניידר נימני ושות' עוסק ומתמחה בדיני נדל"ן ומקרקעין ומומלץ לפנות לקבלת ייעוץ פרטני וכדי לקבל מושג בנוגע לעניין שעל הפרק.

חשוב לצפות:

צרו קשר עם משרדנו:

מאמרים נוספים

התמודדות עם דיירים סרבנים

עורכי דין המתמחים בהתחדשות עירונית נתקלים לא פעם במקרים בהם מעורבים דיירים סרבנים. אמנם מצב זה יכול לעורר תסכול וכעס בקרב בעלי דירות, אך חיוני לגשת אליו ברוגע ובשיקול דעת. עורך הדין מנהל שיחה עם הדייר המתנגד על מנת להבין

קרא עוד »
עורך דין התחדשות עירונית

עורך דין התחדשות עירונית

אין כמעט רשות מקומית או מועצה בכל רחבי הארץ שלא עוסקים בהן במרץ בנושאים שקשורים להתחדשות עירונית ולשיפור המראה החזותי של היישוב. בניינים ישנים הולכים ונעלמים ואט אט אפשר לראות יותר ויותר בניינים חדשים או מחודשים אשר בנויים על בסיס

קרא עוד »
עו"ד נדלן

עורך דין נדל"ן

עו"ד נדלן עסקאות נדל"ן הן עסקאות בעלות שווי כספי גבוה מאד ולכן חשוב מאד שיהיה לצידם של המוכר והקונה עו"ד נדלן, בין אם זה עורך דין אחד שמסייע לשניהם ובין אם לכל אחד מהם יש עורך דין משלו. צריך לנהל

קרא עוד »