עורך דין פינוי בינוי

פינוי בינוי הוא שם של תהליך שבו נהרס בניין מגורים קיים ונבנה אחר במקומו תוך כדי שיפור ושדרוג גם הבניין כולו וגם הדירות עצמן. ייתכן שייהרס בניין בין שלוש קומות ובמקומו ייבנה בניין בן שש קומות, הדירות יגדלו ויתווספו להן חדרים נוספים, ממ"ד או מרפסת. מדובר בפרויקט מורכב שמעורבים בו לא מעט אנשי מקצוע וגורמים מוסמכים והוא מהווה חלק מהתחדשות עירונית בכל מקום. את התהליך חייב ללוות עורך דין פינוי בינוי שייצג את הדיירים מול אותם גופים ואנשי מקצוע מוסמכים, ינהל עבורם ובשמם משא ומתן ויוודא שהתהליך כולו מתקדם על פי הציפיות ועל פי השלבים הנדרשים.

מתי השלב לפנות אל עורך דין פינוי בינוי?

מכיוון שמדובר בתהליך לא פשוט וגם לא קצר חשוב מאד שיהיה עורך דין פינוי בינוי מעורב בתהליך כבר בשלבים הראשונים שלו. במקרים רבים עורך דין זה יהיה הדמות המקצועית שתתחיל להניע את התהליך על פי בקשה של הדיירים. עורך הדין הוא מי שיעמוד בקשר עם גופי המדינה, מה שהדיירים בעצמם לא רק שלא יכולים לעשות אלא עלולים להתקשות בו. הם לא יכולים לדעת מה המועד שבו צריך לפנות אל כל גוף ולבטח הם לא יכולים לדעת בעצמם איזה שלב קודם למה. במקום ללכת לאיבוד ולבזבז זמן בתהליך שממילא עומד להיות ארוך – עורך הדין יעשה את כל זה בשבילם.

החשיבות של עורך דין צמוד שיש לו ידע וניסיון בתחום

לא כל עורך דין שעוסק במקרקעין או בהתחדשות עירונית יהיה גם עורך דין פינוי בינוי ויציע שירותי ייצוג ללקוחות במסגרת התהליך, לפניו או אחרי שהסתיים. מכיוון שמדובר בתחום שהולך וצובר תאוצה עם הזמן חשוב מאד לשים לב לניסיון של עורך הדין, שכן זה מה שיבטיח שהתהליך יתבצע בצורה הטובה ביותר מבחינת הדיירים, ההבטחות כלפיהם יקוימו ויהיה מי שידאג לאינטרסים שלהם.

פנו למשרד עו"ד שניידר נימני ושות' עוד היום לקבלת כל המידע הדרוש בנוגע לתהליך פינוי בינוי בבניין שלכם ולצורך ליווי וייצוג מקצועיים.

עו"ד פינוי בינוי

פינוי בינוי הוא תהליך ארוך ומורכב ואי אפשר לבצע אותו ללא ליווי צמוד מצד עו"ד פינוי בינוי שיש לו ניסיון וידע רב בתחום. לעורך הדין יש לא מעט תפקידים וביניהם אפשר למנות ייצוג הדיירים מול מוסדות מוסמכים או אנשי מקצוע אחרים, ניהול משא ומתן בשמם וכמובן מענה על שאלות ומתן המידע הדרוש בנוגע לתהליך וההשלכות שלו על חיי היומיום ועל הדירות עצמן שבהן הם גרים. יש הרבה מה לדעת, יש הרבה מה לעשות, יש טפסים ובקשות לחתום עליהם ויש לא מעט החלטות שצריך לקבל. מכאן החשיבות של ליווי וייצוג שיתאימו לדיירים וידאגו להם.

איך בוחרים עו"ד פינוי בינוי?

בעת התהליך הארוך והמאתגר של פינוי בינוי יש חשיבות לסבלנות רבה שהדיירים צריכים להתאזר בה וכמובן לבחירה משמעותית של עו"ד פינוי בינוי שיש לו ניסיון בתחום לאחר שליווה כמה וכמה תהליכים דומים ושהוא בעל ידע ורקע שבעזרתם הוא יכול להציע שירות לא פחות ממעולה לכל קבוצת דיירים שפונה אליו. חשוב לדעת שלא כל עורך דין שעוסק במקרקעין ומציע שירותים שקשורים בתחום זה הוא גם עו"ד פינוי בינוי ולכן חשוב להתעכב על הנושא של הניסיון הקודם בתחום הספציפי הזה. לאחר הבחירה אפשר להיות בטוחים שנמצאים בידיים טובות ויש איש מקצוע מנוסה ומיון שדואג ללקוחות שלו, דיירי הבניין.

החשיבות של ליווי צמוד

אי אפשר לעבור בהצלחה תהליך משביע רצון שקשור בהתחדשות עירונית ללא ליווי מקצועי של עו"ד פינוי בינוי שייקח חלק בתהליך כבר מהשלבים הראשוניים שלו. הדיירים לא יידעו מה עליהם לעשות והם לא יכולים לסמוך על אף אחד שידאג לאינטרסים שלהם והם חייבים דמות מקצועית שתלווה אותם, תייעץ ותמליץ בכל מקרה ומקרה על הדרך הנכונה והטובה ביותר לפעול ולהתנהל בה. מהסיבה הזאת בחירה של עורך הדין חייבת להתבצע על בסיס הניסיון שיש לו בליווי תהליכים דומים.

עורכי הדין במשרד שניידר נימני ושות' מנוסים ובעלי ידע נרחב בהתחדשות עירונית בכלל ובפינוי בינוי בפרט ומשרד זה הוא הכתובת המקצועית לפנות אליה.

עורכי דין מומחים לפינוי בינוי

יש הרבה מה לדעת על פרויקטים של התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי או תמ"א 38. המציאות הנוכחית שבה יש ברחבי המדינה אינספור בניינים שהוקמו אי שם בתחילת חייה של המדינה חייבת להשתנות, בעיקר בישראל כמדינה שמתקדמת כל הזמן ויש בה שינויים חיצוניים על כך שהיא לא קופאת על שמריה. עורכי דין מומחים לפינוי בינוי הם אנשי המקצוע שצריך לפנות אליהם לקבלת חוות דעת מקצועית ואמינה אודות ההיתכנות של פרויקט זה או אחר, כמו גם אודות הכדאיות של הפרויקט. מדובר בתהליך מורכב שיש בו לא מעט שלבים וההתעסקות בו אורכת הרבה מאד זמן.

מה התפקיד של עורכי דין מומחים לפינוי בינוי?

כאמור, יש הרבה מאד מה לדעת בנוגע לתהליכי פינוי בינוי ומי שלא עוסק בתחום על בסיס יומיומי וקבוע לא יכול לדעת מה צריך לעשות או אפילו אל מי צריך לפנות. בדיוק לשם כך יש עורכי דין מומחים לפינוי בינוי שילוו את הלקוחות שלהם, שהם הדיירים בבניין זה או אחר שיתכן ויכול לעמוד בקריטריונים לפרויקט ההתחדשות. הם כמובן ירצו בזאת כי הם רואים לנגד עיניהם את התוצאה הסופית אך כמובן שיש עוד הרבה מה לבחון לעומק וכמובן לדעת את העלויות וההשלכות של הפרויקט הלכה למעשה. עורכי הדין יסבירו ויבהירו את כל אלה.

הכדאיות של פרויקטים הקשורים להתחדשות עירונית

יש הרבה יתרונות וחסרונות לתהליך של פינוי בינוי ולכן חשוב לקבל את כל המידע השלם והמלא לפני שמקבלים את ההחלטה להצטרף לפרויקט ולקבוע עם אנשי המקצוע הרלוונטיים. יש הרבה שלבים של מידע שצריך לקבל, לרבות עלויות ומשמעויות כמו עזיבת הבית למשך תקופת ההריסה והבנייה מחדש ולכן עורכי דין מומחים לפינוי בינוי חייבים להיות בתמונה על מנת להגן על האינטרסים של הלקוחות שלהם וכדי לוודא שכל הפרטים ברורים ומועברים בצורה תקינה ומלאה.

במשרד עורכי הדין שניידר נימני ושות' מציעים ליווי וייצוג של דיירים בתהליכי התחדשות עירונית כמו פינוי בינוי ועושים את זה במקצועיות ובהתאמה אישית לכל פרויקט.

חשוב לצפות:

צרו קשר עם משרדנו:

מאמרים נוספים

ההבדלים המרכזיים בין תמ"א 38 לפרויקט פינוי בינוי

ההבחנות העיקריות בין פרויקט תמ"א 38 לפרויקט פינוי בינוי, ניכרות במספר תחומים: 1.שלב הארגון בפרויקט תמ"א 38 יש צורך בארגון והגעה להסכמות בין בעלי דירות, אך מוגבל לבניין בודד. לעומת זאת, בפרויקט פינוי-בינוי שלב ההתארגנות של בעלי הדירות והגעה להסכמות

קרא עוד »

מסלולים עיקריים בפרויקט התחדשות עירונית

התחדשות עירונית היא תהליך שמטרתו להחיות ולשפר אזורים עירוניים קיימים. התהליך כרוך בפיתוח מחדש, שיפוץ והתחדשות של מבנים, תשתיות ומרחבים ציבוריים על מנת לשפר את איכות החיים של התושבים. הצורך בהתחדשות עירונית נובע פעמים רבות מגורמים שונים כמו תשתיות ישנות,

קרא עוד »
משרד עורכי דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין

משרד עורכי דין קרקעין דיני מקרקעין נחשבים לתחום מורכב וסבוך בעולם המשפט ולא בכדי יש המלצה, שלא לומר חובה של ממש להיעזר בשירותים המקצועיים של משרד עורכי דין קרקעין בכל נושא שצריכים לעסוק בו בתחום זה. יש הרבה מה לדעת,

קרא עוד »